Skip to main content

Köpets kraft i konsumtionssamhället: Vad affärsresor kan lära sig av Amazon och Expedia

1 min
Posted: 26 April 2017Updated: 26 April 2017
Topics: Blogg
Power-of-purchase-web-940x360.jpg
Det pågår en stor förändring inom konsumtionssamhället vad gäller utbud och köpmönster. Travel Managers kan lära sig mycket av hur Amazon och Expedia förändrar sina metoder för att möta sina kunders förändrade förväntningar. Amazon och Expedia skakar om distributionsbranschen, och när konsumenter upplever en sådan servicenivå är det svårt att se att de skulle återvända till gamla vanor. Framgångarna för Amazon och Expedia gör att många börjar undra varför andra saker inte är lika enkla. Människor förväntar sig i allt högre utsträckning samma intuitiva, användarvänliga digitala upplevelse på jobbet som de är vana vid hemma. Hur kan det här tillämpas i affärsresesektorn? Ladda ner vårt White Paper för att läsa om:
  • Resenärers förändrade förväntningar och behov
  • Vad som förväntas av Travel Managers idag
  • Hur du får nöjda affärsresande medarbetare