

Enkel hantering av affärsresor
När all uppdaterad reseinformation du behöver finns nära till hands blir hanteringen av affärsresor enklare, oavsett om du bokar, ändrar eller godkänner affärsresor för anställda.
Så skapar och använder du ett affärsreseprogram
Det kan kännas överväldigande att hålla koll på utgifter, resplaner och resor för dina anställda. Egencias förstklassiga plattformar gör det enkelt att följa utgifter, restriktioner och regler, oavsett företagets storlek och resesituationer.

84 % av alla företagsledare säger att kommunikation ansikte mot ansikte främjar positiva kundrelationer på lång sikt.
Resekultur – din konkurrensfördel på en mättad marknad.
Riskhantering skapar trygghet
Vi vet att din personal är din största tillgång. Därför samarbetar vi med ledande säkerhetsleverantörer för att garantera deras trygghet.
- Med resenärsspårningen kan du enkelt hitta resenärer samt få nyheter med uppdateringar var 15:e minut.
- Kunskap om oförväntade händelser ger dig möjlighet att meddela dina resenärer om faktorer som kan påverka deras resa.
- Geografiska risknivåindikatorer hjälper dig att bedöma och begränsa resor för destinationer med oacceptabla risker.

Välj enklare affärsresor. Egencia levererar affärsreselösningar till nästan två miljoner resenärer. Vi hjälper dig att ta resenärerna dit de behövs.

Utläggshantering som fungerar på ditt sätt
Har du tänkt på hur mycket tid du kan spara med smidigare utläggsrapporter? Det har vi. Därför fungerar vår utläggshantering för din verksamhet, oavsett om du använder enkla kalkylark eller en avancerad utläggslösning.
- Enklare rapportering genom en ansluten, automatiserad modell för utgifter.
- Egencia Open Sync kopplar personliga kreditkort till utläggssystem för en enkel ersättningsrapportering.
- Egencia Open Connect. Välj mellan fler än 20 olika leverantörer av utläggshantering för att skicka data automatiskt, och spara tid och pengar på att hantera reseutgifter från början till slut.

Vi går in i en ny epok för affärsresor, och det kräver ett nytt sätt att tänka på
Läs om hur du kan skapa ett affärsreseprogram som fungerar för de anställda och maximerar avkastningen
Samlad profilhantering
Ladda ned din data när som helst. Håll profilerna uppdaterade. Med vår digitala reseplattform är din profilinformation alltid synkroniserad.
- Enkla inställningar gör att du kan skicka länkar för självregistrering eller snabbt skapa flera resenärsprofiler.
- HR-översikt för att kunna spåra nya eller avgående anställda genom en integrerad hantering av kostnadsställen.
- Profilerna synkroniseras mellan alla enheter. Boka när som helst, oavsett var dina resenärer och Travel Managers befinner sig.

Behöver du bättre lösningar för affärsresor? Vi hjälper dig.