Travel Managers väljer Egencia

Egencia hjälper Travel Managers till framgång genom förbättrad kontroll, ökad effektivitet och aktiva insatser för att uppnå en högre efterlevnad av verksamhetens resepolicy. Samtidigt får företagets resenärer och resebeställare tillgång till modern teknologi och hög personlig service. Egencias kunder får uppdaterad resestatistik i realtid så att de ständigt kan följa upp och förbättra sin Travel Management process. 

Resepolicy på ett enklare sätt

Med Egencia är det enkelt att administrera och uppdatera er resepolicy via ett intuitivt och enkelt online verktyg. Företagets resepolicy framgår tydligt genom hela reservationsprocessen så att det blir enkelt för resebeställare och affärsresenärer att följa policyn. Egencias resekonsulter och resenärer delar dessutom samma plattform så resepolicyn är lika tydlig oavsett om resan bokas online eller genom personlig service. 

Flexibel implementering av policy och uppföljning av efterlevnad

Egencia förstår att en och samma resepolicy kanske inte fungerar för alla dina resenärer. Med våra flexibla resepolicylösningar kan du gruppera resenärer efter de kriterier du vill och tillämpa olika regler för enskilda grupper. Dela in resenärer efter kostnadsställe, ge lite extra spelrum åt frekventa resenärer eller införa en strängare policy för resenärer som tidigare begått policyöverträdelser – Egencia ger dig de verktyg du behöver för att styra effektivt och ändamålsenligt för att driva igenom företagets mål.

Läs mer om verktygen för Travel Managers

Egencias kunder får uppdaterad resestatistik i realtid så att de ständigt kan följa upp och förbättra sin Travel Management process.

Kraftfulla verktyg för online rapportering för bättre beslutsfattande

Egencias online rapporteringsverktyg omfattar dynamiska, interaktiva rapporter och diagram som  uppdateras med information i realtid, så att vi snabbt kan identifiera förändringar och nya möjligheter till kostnadsbesparingar genom att göra effektiva justeringar av inköps- och resmönstret.

Läs mer om online rapportering

Experter på resehantering

Våra Account Managers har global kunskap om resebranschen och lång erfarenhet. De anpassar Egencias service-modell för att uppfylla kundens behov och nå uppsatta mål. De hjälper till med att öka online användningen, utforma policyer och lär upp resenärer och resebokare. Detta är bara några av de fördelar som våra Account Managers ger kunderna. Dessutom erbjuder de värdefulla råd när det gäller upphandlingar och förhandling med leverantörer.

Läs mer om Account Management
  • Ökad grad av online-bokningar

    Egencias gränssnitt är intuitivt utformat och gör det lättare för resenärer och resebokare att hitta den rätta resrutten för att förenkla resan och spara både tid och pengar. Egencias kunders genomsnittliga online användande är väsentligt högre än branschgenomsnittet.

    Läs mer om online reservation
  • Skräddarsydd för framgång

    Egencia hjälper företag runt om i världen att implementera och lansera moderna Travel Management-program på så kort tid som 30 dagar. Vi satsar helhjärtat på att hjälpa våra kunder att skapa och underhålla branschens bästa tänkbara Travel Management process.

    Läs mer om implementering av Travel Management program
  • Speciell service för VIP-resenärer

    Egencias resekonsulter hjälper till med att administrera resbehovet till VIP-kunder: Från reservation av resor till speciella sittplatser, uppgraderingar och ändringar av flyg och hotell, incheckning före avgång eller andra speciella behov. Vi erbjuder snabb tillgång till professionell och personlig service för dem som reser mest.

    Läs mer om resor VIP:s
  • Expertanalyser av verksamhetens resmönster och inköpskostnader

    Egencia Consulting erbjuder ett komplett utbud av tjänster för att tillpassa och implementera ett Travel Management program som är anpassat våra kunders affärsmässiga och finansiella mål. Vi samlar in data, analyserar, rekommenderar och arbetar tillsammans med kunderna för att implementera nya lösningar.

    Läs mer om Egencias konsulttjänster
  • Säkerhet för resenärerna

    Håll reda på var dina resande medarbetare befinner sig och använd Egencias rapporteringsverktyg ’travel tracker’ för att se vem som befinner sig var. Egencias resekonsulter går också att nå dygnet runt, hela veckan, för att hjälpa dina resande om det skulle uppstå problem eller nödsituationer.

    Läs mer om Egencias resekonsulter
  • Travel Alerts

    Egencia skickar ut relevanta travel alerts som hjälper dig att ta ansvar för information till dina resande medarbetare. Meddelanden informerar om oförutsedda händelser som strejk, väderpåverkan, naturkatastrofer, katastrof-incidenter med mera.

Bli kund hos Egencia
Ring oss
+46 8 555 237 00
Kontakta vår säljavdelning
Önskar du mer information