Guide till leverantörsförhandlingar för inköpspersonal

Som inköpsansvarig under pandemin innefattar din roll numera mycket mer än endast kostnadshantering. Det finns många nya aspekter att ta hänsyn till, inklusive riskhantering, personalens välmående och innovation.
Ditt reseprogram berör alla dessa punkter.
Vi har samlat information från våra experter inom reseutbud och fått input från inköpsansvariga genom en enkätundersökning som nyss utfördes av WBR Insights och Egencia för att sammanställa den här guiden till leverantörsförhandlingar, som kan ge dig en strategisk fördel i dina förhandlingar med reseleverantörer efter pandemin.
Hämta inköpsguiden för att få mer info om:
- Vilka utmaningar som väntar framöver och hur du kan förbereda dig
- Hur den nya resemiljön kommer att se ut, särskilt för hotell- och flygförhandlingar
- Stegen du kan ta för att förbereda dig inför förhandlingarna
- Vilka analyser du behöver för att få de bästa erbjudandena
- Vad din affärsresebyrå borde göra åt dig
Hämta guiden nu för att få en uppdatering om vad som ändrats inom reseförhandlingar, göra upp en smart plan för att gå vidare och få utmärkt koll på oumbärliga affärsreseverktyg i dagsläget.