Skip to main content

Egencia lanserar Connect-nätverket för att hjälpa Travel Managers

2 min
Posted: 08 September 2020
Enhanced Connect community

Egencia hjälper Travel Managers över hela världen genom det förbättrade Egencia Connect Community och nya utbildningar i hantering av affärsresor

Det nya, förbättrade Egencia Connect-nätverket hjälper Travel Managers genom att ge dem tillgång till programvägledning, möjligheter att nätverka och diskutera olika ämnen samt expertkunskaper och globala reseaviseringar

Seattle, Washington, 8 september 2020 – Idag lanserar Egencia® ett mer avancerat Egencia Connect-nätverk. Med hjälp av kunskapsdelning, rekommendationer och utbildningsprogram hjälper Egencia Travel Managers att leda sina organisationer genom de omfattande förändringar som inträffat på affärsresemarknaden på grund av covid-19.

Travel Managers spelar en allt viktigare roll i att utforma arbetssättet och kulturen i företagets affärsreseprogram. De behöver därför nu mer än någonsin hjälp av pålitliga partners, som kan ge dem den senaste informationen samt kunskap och idéer som kan hjälpa dem att fatta såväl kortsiktiga som långsiktiga beslut.

”2020 har ändrat Travel Managerns roll i grunden. Kostnader och resenärernas upplevelser är fortfarande viktiga faktorer för affärsreseprogrammet, men hantering av affärsresor är nu ännu mer krävande, och de nya förväntningarna tvingar Travel Managers att förbereda, planera, koordinera och övervaka affärsreseprogrammets resultat i större utsträckning än tidigare. Jag tycker att man kan säga att hantering av affärsresor har blivit strategiskt viktigt för de flesta företag” säger Mark Hollyhead, President på Egencia.

”Det är mycket viktigt att vi samarbetar med Travel Managers för att vi ska kunna ta oss igenom dessa osäkra tider. Connect-nätverket och utbildningar i hantering av affärsresor är viktiga delar av Egencias åtagande att hjälpa Travel Managers möta de utmaningar som ligger framför oss.”

Egencia Connect Community

Nätverket Egencia Connect har underlättat samarbetet mellan Travel Managers och gjort det möjligt för dem att dela med sig av rekommendationer och ge feedback om Egencia-innovationer sedan 2017. I det nya, förbättrade nätverket kan Egencias kunder ställa frågor direkt till Egencia, få information från Egencias kunskapsbas, föra olika diskussioner och vara med och testa nya produkter. Travel Managers som använder andra affärsresebyråer är också välkomna att delta i utbildningar och kommer snart att få tillgång till globala reseaviseringar samt möjlighet att nätverka.

 Nätverket Egencia Connect är tillgängligt på engelska och har även dedikerade diskussionsgrupper på franska och tyska. Utbildningarna i hantering av affärsresor är tillgängliga från och med idag.

Om Egencia

Egencia började med att revolutionera teknologin i resebranschen, och vi är inte färdiga ännu. Vi skapades i syfte att erbjuda branschens bästa upplevelse för hantering av affärsresor, och vi fortsätter att investera för att göra våra lösningar ännu bättre, snabbare och enklare att använda. Läs mer på egencia.com och följ oss på Twitter och LinkedIn.

Letar du efter bättre lösningar för affärsresor? Kontakta oss.